dj_edob Publicado 24 de Agosto de 2010 Compartir Publicado 24 de Agosto de 2010 Hi there. I 'm new at the forum and I 'm from Portugal. My first dSLR was a Nikon D70, now I've got a brand new Nikon D700 and a Nikon F80 (film camera). I hope learn more and make new friends. I will be writing in English, because I can't write Spanish, but you guys can answer in your own language I understand it Regards Citar Enlace al comentario Compartir en otros sitios web Mas opciones de compartir...
dj_edob Publicado 24 de Agosto de 2010 Autor Compartir Publicado 24 de Agosto de 2010 Me encataria escribir en castellano. A ver se consigo Salutos Citar Enlace al comentario Compartir en otros sitios web Mas opciones de compartir...
Publicaciones recomendadas
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.