Jump to content

accessoris

jordisp
 Compartir

Publicaciones recomendadas

Holas bona nit nikonistes. sóc el jordisp i sóc usuari des de fa un any i escatx d'una nikon D80 i estic molt i molt content. Com sóc un principiant i moltes vegades compro per comprar, i clar en èpoques de crisis necessito consell per poder-me comprar un disparador automàtic amb temporitzador. Voldria saber si Nikon en disposa d'algun o poder-me orientar una miketa. Doncs per ara res més, moltes gràcies per tot i endavant que això no està perdut.

jordisp

Enlace al comentario
Compartir en otros sitios web

Holas bona nit nikonistes. sóc el jordisp i sóc usuari des de fa un any i escatx d'una nikon D80 i estic molt i molt content. Com sóc un principiant i moltes vegades compro per comprar, i clar en èpoques de crisis necessito consell per poder-me comprar un disparador automàtic amb temporitzador. Voldria saber si Nikon en disposa d'algun o poder-me orientar una miketa. Doncs per ara res més, moltes gràcies per tot i endavant que això no està perdut.

jordisp

Aquí tienes una "ganga" :lol:

http://www.fotoboom.com/pagina2.php?id=12015&comienzo=0

Enlace al comentario

Bona nit, seria d´ agrair que parlarem en castellá :lol: , para que todos en el foro podamos entendernos, tanto nikon como otras marcas fabrican disparadores para la d80.

Aquí tienes uno por 13 euros con gastos de envío incluidos y pago por Paypal de la marca Phottix yo utilizo uno de esta marca para la d300 y va de maravilla aunque no estoy seguro si es esto lo que buscas :lol: .

Saludos :lol:

Enlace al comentario